+36204074669 / info@atibike.hu   Miért éri meg a meglévő kerékpárod elektromosítása? Itt megtudod!   Biciklidet át is építjük, akár oda-vissza szállítással!
Akciós
tsdz2_500w_48v_13,8ah
A képek csak illusztrációk.

TSDZ2 500W bővített + 48V 13,8Ah

Átalakító csomagunkkal erős, gyors és nagy hatótávú nyomatékszenzoros elektromos biciklivé építheted át jól bevált bringádat. Erős, megbízható motor és 662Wh-s akkumulátor. Ennél már csak az áruk jobb együtt!
Cikkszám: TSDZ2 48V500W_GK_FK_48V13,8Ah_kiemelt
Kiszerelés: db
355 000 Ft   315 000 Ft
 db
Megosztás másokkal:
Rövid ismertető: Meglévő, bevált bicajod könnyen nyomatékszenzoros elektromos kerékpárrá alakíthatod ezzel a csomaggal. A motort tartalmazó átépítő készlet mellé egy olyan akkumulátort választottunk, amivel nem kell naponta töltögetned, a várható hatótáv 65-130 km közötti. 2 év jótállással.

Termékismertető

Tongsheng TSDZ2 48V 500W elektromos kerékpár átépítő készlet. Csenedes, szénkefe nélküli motor integrált hajtás elektronikával. Nyomatékszenzoros, vagyis érzékeli a pedál lenyomásának erősségét és ez alapján határozza meg a rásegítés mértékét. Ezzel természetes bicikli élményt nyújt: olyan, mintha sokkal erősebbek lennének a lábaid. Ha nem tekersz, nincs rásegítés, ha jobban nyomod, a motor is erősebben segít.

Működtető feszültség: 48V nominális (39-54,4 V között lehet az akkumulátor feszültsége töltöttségi szint függvényében).
Teljesítmény: 500 W,
Rásegítési fokozatok száma: 4,
Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 15 A
Nyomték: max. 80 Nm
Elérhető maximális sebesség: limitált 25 km/ó. VLCD5 kijelző esetén a limit feloldható.
Nettó tömeg: 3,6 kg (csak a motor súlya, bővebb infó lentebb)
Középcsapágy hossz: 68 mm, 73 mm (más hossz esetén érdeklődj!)
Vízállóság: IP54
Jótállás: 2 év.


A készlet tartalma:
- középmotor,

- VLCD5 kijelző (USB telefon töltéshez, feloldható sebességlimit, csatlakoztatható gázkar/fékszenzor, különálló vezérlőgombok),
- gázkar + érzékelős fékkarok,

- 42 fogas első lánckerék,
- 2 db hajtókar,
- sebességérzékelő,
- gyorskötözők,
- szükséges kábelek, csavarok, kellékek.

Figyelem! A középcsapágy ház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb. (Az európai szabvány biciklik 95%-ával kompatibilis.)
A 73 mm-es középcsapágy hosszúsághoz extra alátétek szükségesek, melyeket kérésre biztosítunk. Rendeléskor mindenképp jelezd ezek szükségességét!

Galéria TSDZ2-es átépítésekről (katt).

Nagyjából így kell elképzelni menet közben:



Egy kis kínai nyelvlecke összeszerelési videó:

Ez az átépítő készlet nem alkalmas kontrás kerékpárokhoz! (Létezik kontrás bringákhoz való verzió is.)
Bekapcsolni csak a pedál forgatása nélkül szabad!

A kerékpárra kb. 3 kg plusz tömeg kerül a TSDZ2 átépítő készlet felszerelésével. Ez nagyjából így áll össze:

A motor, kábelek, fogaskerék tömege:


A VLCD5 kijelző, kábelek, gomb tömege:


A hajtókarok tömege:


A kerékpárból az átépítés során ki-, és leszerelt dolgok tömege (ez nyilván minden biciklinél más, ez egy példa):


A beépítésre kerülő tömeg: 3831g + 411g + 441g (=4683g), amiből lejön a leszerelt cuccok tömege, vagyis kb. 3 kg-mal lesz nehezebb a kerékpár a motort tartalmazó átépítő készlettől.
Ehhez jön még az akku tömege.
Hátrány: beépítésével jogilag már nem minősül kerékpárnak/elektromos kerékpárnak a bicikli. Közúti forgalomban nem vehet részt a jelenlegi jogszabályok alapján. (EU rendelet szerint maximum 250W teljesítményű lehet egy elektromos bicikli, a rásegítés 25 km/ó fölött meg kell, hogy szűnjön és nem lehet a kerékpáron gázkar.) Sokan az így átalakított kerékpárjukra segédmotoros biztosítást kötnek és eképp használják. Mások kerékpároznak vele, hiszen a gázkar leköthető, a sebességlimit meg átállítható és jelszóval védett menüben van, nem látszik a kijelzőn normál esetben.


Akkumulátor:
BMS (Battery Management System)-mel: Ez az áramkör gondoskodik a túláram- és rövidzár-védelemről, valamint a túltöltés és túlzott lemerítés elleni védelemről, túlmelegedés elleni védelemről. Töltés közben kiegyenlíti a cellák feszültségét maximalizálva ezáltal az akkumulátor élettartamát.

Tulajdonságok:
- Univerzális lítium-ion pedelec/ebike/elektromos kerékpár akkumulátor.
- Névleges feszültség: 48V (teljesen feltöltve 54,4, lemerítve 39V)
- Névleges kapacitás: 13,8 Ah
- Konfiguráció: 13S3P 65 dbSamsung akkucella
- Maximális folyamatos áramleadás: 30A
- Maximum 1000 W-os motorhoz használható.
- Vázra rögzíthető tartókonzol (palacktartó helyére csavarozható).
- Méretek: 362x132x90 mm.
- Az akkumulátor a tartókonzolra kulccsal zárható.
- Töltöttség-jelző áramkörrel.
- Kapcsolóval.
- USB porttal telefon töltéshez.
- Használati hőmérséklet-tartomány: 5-40 °C.
- Tárolási hőmérséklet-tartomány: 15-25 °C.
- Hozzá való 3A-res töltővel. Töltési idő: kb. 7-8 óra (0-100%-ra).

Ha egy hétnél tovább nem használod:

Bármely évszakban: lakáson belül, szobahőmérséklet környékén tároljuk félig lemerült állapotban (48V körüli feszültség)! Közvetlen napfény ne érje. Ezek be nem tartása esetén az éllettartama jelentősen csökken.

Első használat előtt a mellékelt töltővel teljesen fel kell tölteni. A végleges kapacitását az első 5-10 töltési ciklus (teljes feltöltés-lemerítés) után éri el.

Töltő:

- Felvett teljesítmény: 220W,
- Bemeneti feszültség: 100-240Vac.
- Kimeneti feszültség: 54,4V (48V-os lítium-ion akkuk töltéséhez).
- Kimeneti maximális áramerősség: 2A.
- Töltési módok: intelligens, konstans áram-konstans feszültség (CC-CV).


Értékelés-véleményezés

A termék értékelése: (0/5) 0 szavazat
Szóljon hozzá Ön is! Ehhez már csak be kell jelentkeznie weboldalunkra.

Termékjellemzők

Feszültség:48 V
Kapacitás:13,8 Ah
Teljesítmény:500 W