2024. 10. 7-től az "IP" előtagú cikkszámmal (a kosárban a termék neve után zárójelben szerepel a cikkszám egy "#" után) rendelkező termékeknél a termékek nagykereskedelme 50000 Ft nettó minimális rendelési mennyiséget vezetett be. Emiatt ezen termékek rendelése minden héten pénteken történik, vagy amikor az összes vásárló összes
rendelési értéke meg nem haladja a fenti összeget. Ebből kifolyólag ezen termékek szállítási ideje hosszabb lehet.
Átalakító csomagunkkal erős, gyors és nagy hatótávú nyomatékszenzoros elektromos biciklivé építheted át jól bevált bringádat. Erős, megbízható motor és 662Wh-s akkumulátor. Ennél már csak az áruk jobb együtt!
Rövid ismertető:Meglévő, bevált bicajod könnyen nyomatékszenzoros elektromos kerékpárrá alakíthatod ezzel a csomaggal. A motort tartalmazó átépítő készlet mellé egy olyan akkumulátort választottunk, amivel nem kell naponta töltögetned, a várható hatótáv 65-130 km közötti. 2 év jótállással.
Termékismertető
Tongsheng TSDZ2 48V 500W elektromos kerékpár átépítő készlet. Csenedes, szénkefe nélküli motor integrált hajtás elektronikával. Nyomatékszenzoros, vagyis érzékeli a pedál lenyomásának erősségét és ez alapján határozza meg a rásegítés mértékét. Ezzel természetes bicikli élményt nyújt: olyan, mintha sokkal erősebbek lennének a lábaid. Ha nem tekersz, nincs rásegítés, ha jobban nyomod, a motor is erősebben segít.
Működtető feszültség: 48V nominális (39-54,4 V között lehet az akkumulátor feszültsége töltöttségi szint függvényében). Teljesítmény: 500 W, Rásegítési fokozatok száma: 4, Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 15 A Nyomték: max. 80 Nm Elérhető maximális sebesség: limitált 25 km/ó. VLCD5 kijelző esetén a limit feloldható. Nettó tömeg: 3,6 kg (csak a motor súlya, bővebb infó lentebb) Középcsapágy hossz: 68 mm, 73 mm (más hossz esetén érdeklődj!) Vízállóság: IP54 Jótállás: 2 év.
A készlet tartalma: - középmotor, - VLCD5 kijelző (USB telefon töltéshez, feloldható sebességlimit, csatlakoztatható gázkar/fékszenzor, különálló vezérlőgombok), - gázkar + érzékelős fékkarok, - 42 fogas első lánckerék, - 2 db hajtókar, - sebességérzékelő, - gyorskötözők, - szükséges kábelek, csavarok, kellékek.
Figyelem! A középcsapágy ház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb. (Az európai szabvány biciklik 95%-ával kompatibilis.) A 73 mm-es középcsapágy hosszúsághoz extra alátétek szükségesek, melyeket kérésre biztosítunk. Rendeléskor mindenképp jelezd ezek szükségességét! Galéria TSDZ2-es átépítésekről (katt).
Nagyjából így kell elképzelni menet közben:
Egy kis kínai nyelvlecke összeszerelési videó:
Ez az átépítő készlet nem alkalmas kontrás kerékpárokhoz! (Létezik kontrás bringákhoz való verzió is.) Bekapcsolni csak a pedál forgatása nélkül szabad!
A kerékpárra kb. 3 kg plusz tömeg kerül a TSDZ2 átépítő készlet felszerelésével. Ez nagyjából így áll össze:
A motor, kábelek, fogaskerék tömege:
A VLCD5 kijelző, kábelek, gomb tömege:
A hajtókarok tömege:
A kerékpárból az átépítés során ki-, és leszerelt dolgok tömege (ez nyilván minden biciklinél más, ez egy példa):
A
beépítésre kerülő tömeg: 3831g + 411g + 441g (=4683g), amiből lejön a
leszerelt cuccok tömege, vagyis kb. 3 kg-mal lesz nehezebb a kerékpár a
motort tartalmazó átépítő készlettől. Ehhez jön még az akku tömege. Hátrány:
beépítésével jogilag már nem minősül kerékpárnak/elektromos kerékpárnak
a bicikli. Közúti forgalomban nem vehet részt a jelenlegi jogszabályok
alapján. (EU rendelet szerint maximum 250W teljesítményű lehet egy
elektromos bicikli, a rásegítés 25 km/ó fölött meg kell, hogy szűnjön és
nem lehet a kerékpáron gázkar.) Sokan az így átalakított kerékpárjukra
segédmotoros biztosítást kötnek és eképp használják. Mások
kerékpároznak vele, hiszen a gázkar leköthető, a sebességlimit meg
átállítható és jelszóval védett menüben van, nem látszik a kijelzőn
normál esetben.
Akkumulátor: BMS (Battery Management System)-mel: Ez az áramkör gondoskodik a túláram- és rövidzár-védelemről, valamint a túltöltés és túlzott lemerítés elleni védelemről, túlmelegedés elleni védelemről. Töltés közben kiegyenlíti a cellák feszültségét maximalizálva ezáltal az akkumulátor élettartamát.
Tulajdonságok: - Univerzális lítium-ion pedelec/ebike/elektromos kerékpár akkumulátor. - Névleges feszültség: 48V (teljesen feltöltve 54,4, lemerítve 39V) - Névleges kapacitás: 13,8 Ah - Konfiguráció: 13S3P 65 dbSamsung akkucella - Maximális folyamatos áramleadás: 30A - Maximum 1000 W-os motorhoz használható. - Vázra rögzíthető tartókonzol (palacktartó helyére csavarozható). - Méretek: 362x132x90 mm. - Az akkumulátor a tartókonzolra kulccsal zárható. - Töltöttség-jelző áramkörrel. - Kapcsolóval. - USB porttal telefon töltéshez. - Használati hőmérséklet-tartomány: 5-40 °C. - Tárolási hőmérséklet-tartomány: 15-25 °C. - Hozzá való 3A-res töltővel. Töltési idő: kb. 7-8 óra (0-100%-ra).
Ha egy hétnél tovább nem használod:
Bármely évszakban: lakáson belül, szobahőmérséklet környékén tároljuk félig lemerült állapotban (48V körüli feszültség)! Közvetlen napfény ne érje. Ezek be nem tartása esetén az éllettartama jelentősen csökken.
Első használat előtt a mellékelt töltővel teljesen fel kell tölteni. A végleges kapacitását az első 5-10 töltési ciklus (teljes feltöltés-lemerítés) után éri el.
Értékelés-véleményezés