+36204074669 / info@atibike.hu   Miért éri meg a meglévő kerékpárod elektromosítása? Itt megtudod!   Biciklidet át is építjük, akár oda-vissza szállítással!
Akciós
bbs02_48v_1000w
Kijelzők
Készlet
Méretek
Vázba illeszkedés
A képek csak illusztrációk.

Bafang BBSHD 48V 1000W

Alakítsd elektromossá meglévő, jól bevált bringádat! Segítségért fordulj hozzánk bizalommal.
Cikkszám: BBSHD 48V1000W_kiemelt
Gyártó: Bafang »
Kiszerelés: db
380 000 Ft   350 000 Ft




Betöltés...

Középcsapágy-hossz:
 db
Megosztás másokkal:
Rövid ismertető: Középmotoros átalakító készlet, mely messze felülmúlja teljesítményben, sebességben a gyári megoldásokat. A gyári elektromos bringák teljesítményének többszörösét nyújtja, és nincs 25 km/órás sebességlimit. A Bafang Kína legnagyobb, legnevesebb elektromos kerékpár hajtás gyártója. Megoldásait számos gyártó alkalmazza (pl. Karcher, Gepida), mivel kiemelkedő minőségűek. 3 év jótállással.

Termékismertető

Bafang/8FUN BBSHD 48V 1000W elektromos kerékpár átépítő készlet. Csenedes, szénkefe nélküli motor integrált hajtás elektronikával. PAS szenzoros, vagyis érzékeli a pedál elfordulását és a pedálfordulat gyorsasága, a kerékpár sebessége alapján határozza meg a rásegítés mértékét. (Nem nyomatékszenzoros, de pár km alatt megszokható és nagyon jól használható.)

Működtető feszültség: 48V nominális (40-54 V között lehet az akkumulátor feszültsége töltöttségi szint függvényében).
Teljesítmény: 1000 W nominális (teljesen feltöltött akkunál 1,5 KW fölött is lead, lemerült akkuval 1kW-nál kevesebb érhető el).
Rásegítési fokozatok száma: 9
Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 30 A (erre figyelni akkumulátor választáskor)
Nyomték: max. 160 Nm
Elérhető maximális sebesség: áttételfüggő, de 40 km/ó fölött van.
Nettó tömeg: 4,8 kg
Középcsapágy hossz: 68 mm, 73 mm, 100 vagy 120 mm.
Vízállóság: IP65
A kijelző -20-80 Celsius-fok között használható.
Jótállás: 3 év

A készlet tartalma:
- középmotor,
- P850C színes kijelző USB töltővel telefon részére (lásd kép),
- 2 db fékkar (fékezés közben elveszi a rásegítést a motor, választható hidraulikus fékkar is, ezt mindenképpen jelezni kell),
- hüvelykujjas gázkar (ha lusta vagy tekerni)
- 46 fogas (46T) első lánckerék,
- 2 db hajtókar,
- sebességérzékelő,
- váltószenzor (érzékeli a váltást és a váltás pillanatában elveszi a rásegítést, kímélve a láncot, koszorút),
- gyorskötözők,
- szükséges kábelek, csavarok, kellékek.


Figyelem! A középcsapágy ház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb.
A 73 mm-es középcsapágy hosszúsághoz extra alátétek szükségesek, melyeket kérésre biztosítunk. Rendeléskor mindenképp jelezd ezek szükségességét!

Nagyjából így kell elképzelni:



Videó a beépítésről:


Hátrány: beépítésével jogilag már nem minősül kerékpárnak/elektromos kerékpárnak a bicikli. Közúti forgalomban nem vehet részt a jelenlegi jogszabályok alapján. (EU rendelet szerint maximum 250W teljesítményű lehet egy elektromos bicikli, a rásegítés 25 km/ó fölött meg kell, hogy szűnjön és nem lehet a kerékpáron gázkar.) Sokan az így átalakított kerékpárjukra segédmotoros biztosítást kötnek és eképp használják. Mások kerékpároznak vele, hiszen a gázkar leköthető, a sebességlimit meg átállítható és jelszóval védett menüben van, nem látszik a kijelzőn normál esetben.

Értékelés-véleményezés

(0/5) 0 szavazat
Szóljon hozzá Ön is! Ehhez már csak be kell jelentkeznie weboldalunkra.

Termékjellemzők

Feszültség:48 V
Teljesítmény:1000 W