Az oldalon lévő árak bruttó árak. Gyakori érv, hogy akkor már lehet ennyiért új elektromos kerékpárt is kapni. Ez igaz, csak érdemes megnézni a részleteket. Például, hogy milyen motorral szerelt biciklit kapsz akár 3-400 eFt-ért. Agymotorosat, bizony. Nálunk középmotoros átépítő készleteket találsz, amikkel ki is küszöbölöd az agymotorok hátrányait: - balesetveszély, gyenge tapadás (első agymotor), - rosszabb akkuhasználat, a kis fordulatszám miatt gyenge teljesítmény, - felborult bicikli-egyensúly, nehezebb irányíthatóság, - tetemes súly a kerékben, küllőtörés veszélye, - defekt esetén nem lehet kivenni a kereket a kábelezés miatt. Középmotoros készleteinkkel ezzel szemben a következőket nyered: - a legerősebb gyári elektromos kerékpárokéval megegyező, vagy nagyobb nyomatékot, - a legerősebb gyári elektromos kerékpárokéval megegyező, vagy azoktól jóval nagyobb teljesítményt, - a gyári elektromos kerékpárokkal ellentétben átállítható sebességlimitet mindenféle "tuning", varázsbox és egyebek nélkül, - emelkedőn jóval kitartóbban segítő hajtást (az agymotorokhoz képest), mivel ezek áttételen keresztül hajtanak. A következő szempontok segíthetnek a választásban: - Ha fontos, hogy mindenben megfelelj a hatályos szabályoknak, akkor válassz 250W-os készletet. - Ha mindenképp nyomatékszenzoros megoldást szeretnél a természetes biciklis érzés végett, akkor válaszd valamelyik TSDZ2 modellt. - Ha a robosztusság és a teljesítmény/gyorsaság a fontos, válaszd a BBS02/BBSHD készleteket. Ezek azonos teljesítméyadat (pl. 750W) mellett is erősebbek a TSDZ2 szetteknél. Azonos pénzösszeg (pl. 300 eFt) elköltése esetén ezekkel a készletekkel jobb végeredményt kapsz a meglévő bicikliddel, mintha vennél egy új, belépő elektromos kerékpárt. |