2024. 10. 7-től az "IP" előtagú cikkszámmal (a kosárban a termék neve után zárójelben szerepel a cikkszám egy "#" után) rendelkező termékeknél a termékek nagykereskedelme 50000 Ft nettó minimális rendelési mennyiséget vezetett be. Emiatt ezen termékek rendelése minden héten pénteken történik, vagy amikor az összes vásárló összes
rendelési értéke meg nem haladja a fenti összeget. Ebből kifolyólag ezen termékek szállítási ideje hosszabb lehet.
Rövid ismertető:Középmotoros átalakító készlet, mely messze felülmúlja teljesítményben, sebességben a gyári megoldásokat. A gyári elektromos bringák teljesítményének többszörösét nyújtja, és nincs 25 km/órás sebességlimit. A Bafang Kína legnagyobb, legnevesebb elektromos kerékpár hajtás gyártója. Megoldásait számos gyártó alkalmazza (pl. Karcher, Gepida), mivel kiemelkedő minőségűek.2 év jótállással.
Termékismertető
Bafang/8FUN BBS02 48V 750W elektromos kerékpár átépítő készlet. Csenedes, szénkefe nélküli motor integrált hajtás elektronikával. A terméket több, mint 5 éve gyártják, így mára minden korai típushibáját javították. PAS szenzoros, vagyis érzékeli a pedál elfordulását és a pedálfordulat gyorsasága, a kerékpár sebessége alapján határozza meg a rásegítés mértékét. (Nem nyomatékszenzoros, de pár km alatt megszokható és nagyon jól használható.)
Működtető feszültség: 48V nominális (40-54 V között lehet az akkumulátor feszültsége töltöttségi szint függvényében). Teljesítmény: 750 W nominális (teljesen feltöltött akkunál 1 KW fölött is lead, lemerült akkuval 750W-nál kevesebb érhető el). Rásegítési fokozatok száma: kijelzőtől függően 5 vagy 9 Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 25 A Nyomték: max. 120 Nm Elérhető maximális sebesség: áttételfüggő, de 40 km/ó fölött van (48 fogas első fogaskerékkel, 8 sebességes hátsó koszorúval 50 körül). Nettó tömeg: 4,2 kg Középcsapágy hossz: 68 mm, 73 mm (más hossz esetén érdeklődj!) Vízállóság: IP65 A kijelző -20-80 Celsius-fok között használható. Jótállás: 2 év.
A készlet tartalma: - középmotor, - választott kijelző (létezik USB töltős verzió - telefon töltéshez, illetve a rásegítési fokozatok számában térnek el), - 2 db fékkar (fékezés közben elveszi a rásegítést a motor, választható hidraulikus fékkar is), - hüvelykujjas gázkar (ha lusta vagy tekerni) - választható méretű első lánckerék, - 2 db hajtókar, - sebességérzékelő, - gyorskötözők, - szükséges kábelek, csavarok, kellékek.
Külön rendelhető: - váltószenzor, mely a váltások pillanatában veszi el a rásegítést, kímélve a láncot és a fogaskereket. - 6V-os első/hátsó lámpa, mely a motorra csatlakozik, és a kormányról kapcsolható.
Figyelem! A középcsapágy ház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb. A 73 mm-es középcsapágy hosszúsághoz extra alátétek szükségesek, melyeket kérésre biztosítunk. Rendeléskor mindenképp jelezd ezek szükségességét!
Nagyjából így kell elképzelni menet közben:
Videó a beépítésről:
Hátrány: beépítésével jogilag már nem minősül kerékpárnak/elektromos kerékpárnak a bicikli. Közúti forgalomban nem vehet részt a jelenlegi jogszabályok alapján. (EU rendelet szerint maximum 250W teljesítményű lehet egy elektromos bicikli, a rásegítés 25 km/ó fölött meg kell, hogy szűnjön és nem lehet a kerékpáron gázkar.) Sokan az így átalakított kerékpárjukra segédmotoros biztosítást kötnek és eképp használják. Mások kerékpároznak vele, hiszen a gázkar leköthető, a sebességlimit meg átállítható és jelszóval védett menüben van, nem látszik a kijelzőn normál esetben.
Értékelés-véleményezés
A termék értékelése:
(0/5) 0 szavazat
Szóljon hozzá Ön is! Ehhez már csak be kell jelentkeznie weboldalunkra.
Értékelés-véleményezés