Szállítási infókért katt
ide
.
Miért jó ez nekem, avagy
megéri
?
Kerékpárod átépítjük
oda-vissza szállítással!
Bejelentkezés
Regisztráció
Keresés
0 db
termék: 0 Ft
Nyitólap
Termékek
Kiemelt termékek
Elektromos kerékpár átépítő készletek
Elektromos kerékpár akkumulátorok
Elektromos kerékpár átépítés
Csomagok
Hagyományos hajtás elemei
Lánc, 9 sebességes
Lánc, 1 sebességes
Lánckeréksor/racsni
Lánc, 6-7-8 sebességes
Váltás
Fékezés
Akciók
Információk
Útmutató a vásárláshoz
Szállítási feltételek
Adatvédelem
Vásárlási feltételek (ÁSZF)
Rólunk
Kapcsolat
BLOG
Menü
Nyitólap
Akciók
Információk
Útmutató a vásárláshoz
Szállítási feltételek
Adatvédelem
Vásárlási feltételek (ÁSZF)
Rólunk
Kapcsolat
BLOG
Termékek
Kiemelt termékek
Elektromos kerékpár átépítő készletek
Elektromos kerékpár akkumulátorok
Elektromos kerékpár átépítés
Csomagok
Hagyományos hajtás elemei
Váltás
Fékezés
✖
Rólunk
ATiBike
Az oldal, a webshop és a kezdeményezés, hogy elektromos kerékpár átépítő készleteket kezdjünk forgalmazni a feleségemmel, azért jött létre, mert a mindennapi mozgás hiánya egyre inkább kezdett zavaróvá válni az életünkben, amire a kerékpározás nyújtotta a legkézenfekvőbb megoldást.
Mármint a munkába való tekerés.
A gond csak az, hogy reggel 6:00 előtt kell beérni 10 km-ről meg egy várossal arrébbról, lejtős-emelkedős-lejtős-emelkedős dimbesdombos terepen. Kamaszkoromból tudom, hogy az akkori jó fizikumommal is ez minimum 35-40 perc és a végén ömlik rólam a víz.
Ezért kezdtem el szemezgetni az elektromos cangákkal, viszont amikor szembesültem az árakkal, akkor ért az első sokk. A második pedig akkor, amikor alaposabban megnézve rájöttem, hogy 4-500 eFt-ért árult gépeken gyengébb minőségű (alsóbb kategóriás) a váltó, a felnik, a fék, stb, mint az én meglévő, 18 éves bringámon. Ami egyáltalán nem mindegy, tekintve, hogy időközben a kamaszkori súlyom mára felmászott 120 kg fölé, vagyis a bringának bírnia kell a strapát.
Jött a gondolat, hogy milyen jó is lenne a meglévő bringámat elektromosként használni.
Szerencsére erre már van megoldás, így a pénztárcám kevésbé ürült ki és a végeredmény egy erősebb, strapabíróbb kerékpár, mint amit az említett ársávban tudtam volna venni.
Így lesz a kamaszkori őrültködős-sarazós bicikliből melóbajárós-bölcsibőlhazavivős elektromos kerékpár.
Az átalakításhoz az akkumulátort is magamnak építettem, ami szerencsére jól bevált a mindennapokban.
Adta magát tehát minden, hogy ez a megoldás talán másnak is érdekes lehet, aki hasonló cipőben jár, mint én 2020 nyarán, kiegészítve azzal, hogy teljesen új, testre szabható kerékpárt is vásárolhatsz szem előtt tartva az ár-érték arányt. Mindezek mellé csak a kiegészítők, alkatrészek hiányoznak, hogy teljes legyen a portfólió (hamarosan ezek is elérhetőek lesznek).
Szita Sándor Attila